Nehe..

Min frågestund fungerade tydligen inte alls bra. Det kanske blev en missuppfattning eftersom jag redan hade fyllt i en massa frågor. Ja ja, strunt samma!

No Doubt strömmar ur högtalarna och solen dyker fram med jämna mellanrum. Det blåser dock som fan ute och jag hatar blåst! Den förstör mina ögon, eller, mitt högra öga. Det rinner så mycket att jag skulle kunna fylla ett dricksglas på tre minuter. Sucks..
Annars tänkte jag att jag skulle tvinga ut mitt feta arsle på en promenad. Men jag är trött på att gå runt i detta området. Känns bättre att gå ute i skogen, tillsammans med någon. Och just nu är jag ju ensam.
Jag kanske ska göra lite fängelseworkout istället. Lite situps, armhävningar, låna Johans tyngder osv.. Jag tror jag kör på det istället.

Annars retar jag fjortisar med fejkbränna på bdagboken. Haha.. De får faktiskt skylla sig själva när de är så skrämmande fula och lägger ut sina bilder med texten "jag är så jävla snygg, alla vill ha mig och ni är bara avundsjuka!"
Skulle jag vara avundsjuk på en tanig, hårdblonderad tjej med pushup-BH, orange fejksolbränna med sot på kinderna? Hahaha, skulle inte tro det. OK att jag inte är totalt nöjd med hur min kropp har format sig de senaste månaderna. Men jag har hellre lite att ta i än se ut som ett benrangel som käkat för mycket morot sen rullat runt i aska. (Och som dessutom inte kan stava. HA!)


Lookie lookie, naturlig solbränna!


Kommentarer
Postat av: Ms Lovecraft

Fin du är på bilden!

2009-05-14 @ 18:24:29
Postat av: Mickis

Hahaha..jag har spanat in bloggen och Johan med. Snacka om att vi garvade så vi vek oss dubbelt:P Avis? Nej! Men road, ja!:D

2009-05-14 @ 21:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0