Drömtydning..

Än en gång har jag nu vaknat upp ur en sjuk dröm. Johan var otrogen.
Drömmen:
Vi satt och tittade på fotboll då en tjej kom in i rummet och satte sig i en annan soffa. Johan sluddrade någonting varpå tjejen säger "ursäkta?". När Johan ska säga om det han hade sagt fick han inte till ett ljud ens. Han och tjejen tittade på varandra som att det var kärlek vid första ögonkastet. Sen satt de och sneglade åt varandra i några minuter. Jag reste på mig och gick ut för att röka en cigarett. Paketet låg inte i min väska så jag gick in mot rummet igen och ser att tjejen lämnat sin plats i ena soffan och nu satt bredvid Johan och de kysstes.
Jag rusade fram till Johan och slog honom med knytnävarna i ansiktet, en jävla massa gånger sedan vaknade jag. Och mådde dåligt som vanligt..
Jag förstår verkligen inte varför jag drömmer den här skiten, om och om igen! Jävligt trött på det nu..
_________________________________________________

Och såhär såg det ut där jag och Lovisa satt och hängde igår:



Lovisa:





Kommentarer
Postat av: Anonym

Om en ung kvinna drömmer om otrohet är det ett mycket gott omen. En dröm om otrohet kan också vara ett tecken på rädslor och svartsjuka.

2009-05-18 @ 15:05:37
Postat av: Anonym

sv: Hej! haha jag har faktiskt tänkt hyra den :P Nu ska jag verkligen göra det :) Blir morgondagens nöje!

2009-05-18 @ 17:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0