Rastlöshet

Här sitter jag då igen och rapar järn/c-vitamin med äcklig svart vinbärsmak och gnager sönder min läpp i strävandet efter att hitta en bra html-editor, en som man kan förstå! Allting var lättare då jag var 17-18 år. Då gjorde jag en hemsida i notepad på 30 minuter och lade upp allt smidigt och lätt på tripod.com. Nu har jag glömt det mesta och när jag försöker lära mig igen känner jag mig som 65+ och blir såpass irriterad att jag vill slänga ut datorn genom fönstret. På riktigt!!

Nu har jag pratat med Lovisa i över en timma på telefon (hmm, inte ofta jag pratar i telefon numer, KAN ju bero på min telefonfobi men ja ja..) och nu ska jag fortsätta läsa lite ur hennes text hon skickat över. Den är bra men jag har blivit ett rastlöst monster som inte kan koncentrera mig på EN sak i taget. Funderar på att låsa in modemet och glömma av koden till låset ibland. Sitter jag och tittar på TV t.ex så kan jag inte titta klart på det program jag vill se utan jag måste ständigt springa till datorn för det finns alltid någonting jag måste kolla upp. Suck..

Imorgon ska jag och Johan till JohanL och hans Helena på middag. Jag är mycket noga med att det absolut inte får kallas parmiddag. Jag är allergisk mot det ordet och jag som fortfarande lever på uttrycket "young 'til I die" tycker att just "parmiddag" är ett sjukt vuxet begrepp och jag vägrar att attendera något sådant. Fy fan.. Men det ska bli kul att åka dit och hänga lite. Japp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0