Dags att byta?

Ja, jag måste byta alarmsignal nu. Kent börjar tråka ut mig och istället för att vakna så somnar jag ännu skönare när larmet går. Fast idag vaknade jag en timma innan det började. Vad i? Det händer ju aldrig, men det var skönt att gå upp lite tidigare. Synd bara att vi inte har något ätbart till frukost så jag måste gå ner till Ica snart. Suck..

Jomen, vi har ju varit i fjällen, Lindvallen/Sälen för att vara exakt. Det var sjukt mysigt och jag skulle gärna stannat en vecka längre. Jag åkte bräda i någon timma ungefär, sedan satte min panikångest stopp för det. Tack.. Och jag veeeet, jag ska ju bara ignorera det men fan, den här gången var det inte nådigt. Så jag tog promenader istället. Och drack massa öl.
En kväll åkte vi ice-kart. Gokart på is alltså. Kan vara något av det roligaste jag gjort på mycket länge! Jag skrattade högt inuti den något för stora hjälmen i 7 minuter. God resa. Jag längtar redan till nästa år!

Nu är jag jättehungrig. Jag vill ha: äggröra, rostad bröd med apelsinmarmelad, PG's te och en liten skvätt kaffe. Jag skulle hellre dricka kaffe till frukosten men, nej det går inte. Hjärtklappning och sådant.
Men jag lär ju inte orka göra detta så det blir nog müsli med yogurt. Kul..





Kommentarer
Postat av: Becca

Detdär med alarmsignaler är klurigt. jag hade rolling stones "paint it black" ganska länge. Det var inte alls skönt att vakna till. man blev hyperstressad. Nu har jag lärt mig den fina konsten att vakna ett par minuter innan klockan ringer. jag minns knappt senast jag vaknade till ett alarm. Rickard har nån konstig djungelsång som alarm men den hör jag inte ens=)



Det verkar som ni hade det bra i fjällen! i sommar ska vi ha fett kul i Nice också!

2009-03-03 @ 12:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0