Arbetsförnedringen.

Jag hatar alla som arbetar på Arbetsförmedlingen! De är värdelösa, jävla as som inte har någon koll, empati eller humor.
Jag var där för några veckor sedan och skrev in mig, bara för att få alfa-kassa. Och när man skriver in sig så måste man söka de jobb som man blir tilldelad av Arb.Förm. Idag skickade jag in en ansökan till ICA i Hägersten vars enda krav var att man måste ha jobbat i en ICAbutik tidigare. Har jag gjort det? NEJ! Men jag måste söka skitjobbet annars kan Arb.Förm. skriva ut mig och ta tillbaks mina pengar (om jag nu får några överhuvudtaget). Vilka JÄVLA nötter!
Min handläggare, Lars, ska fan få höra ett och annat nästa vecka då vi ses. Inte för att han kommer att lyssna. Senast när jag försökte berätta något för honom avbröt han mitt i en mening och började ta personnummer och dylikt. Idiot..


Kommentarer
Postat av: Anonym

var glad att du inte jobbat i icabutik tidigare och därmed inte får jobb på ica i hägersten. Eller ja, om det är det Ica jag tänker på... för det är rena kaoset verkligen och alla som jobbar där är jättetjuriga

2009-03-18 @ 22:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0