Amazonas.

Jag mår illa och har ont i magen (nej, inte gravid) och Johan är förkyld. Jag kanske håller på att bli förkyld? Det vore fan förödande eftersom jag äntligen ska få besök av min bästa vän! Vårat förra möte ställdes in pga just förkylning (Sara hade drabbats), så jag hoppas verkligen att jag slipper undan. Kanske bäst att överdosera mitt C-vitamin-intag just nu?

Helgen var fin. Middag/Robinson/TP i lördags i Nacka. Och födelsedagsmiddag för Johans morfar igår på en italiensk restaurang i Vasastan. All good. Förutom att min krångliga mage såklart skulle krångla ända fram till att jag satte mig ner på restaurangen. Tabletter från Apoteket hjälpte en aning. Nu verkar helvetet ha startat igen, vi får väl se hur jag mår om några timmar. Kanske är det lika bra att lägga mig i soffan igen och vila. Måste vara fit for fight för Arbetsförnedringen imorgon. Blööh..

Snö är det ute också. Jävla evighetsvinter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0