Girly girly shit.

lyssnar på just nu: Tv'n. David Letterman Show. Värdelöst, ska snart sova..
favoritcafé: Har inget i Stockholm, fastän café Fåtöljen på Götgatan har världens godaste pastasallad!
favorittidning: FOTO.
största som händer i sommar: Antagligen Nice-resan i juli. Och naturligtvis Candra och Peters bröllop. Samt att jag och Johan firar ett år som förlovade! Yey!
favoritplagg i garderoben just nu: Min för stora tshirt från Monki.
längd: Jag är etthundrasextionenochenhalv centimeter lång.
byter gärna garderob med: Om jag vore lika petit skulle jag vilja byta med Lauren Conrad i the Hills.
vanligaste färgen på mina kläder: Svart. Konstigt va...
i sommar kommer jag gå klädd i: Klänningar och annat från Monki. Ska köpa en helt ny garderob där tror jag.
men absolut inte i: Skyhöga klackar och kortkorta shorts.
jag doftar: Nivea duschcreme. I think..
min yngsta kusin heter: Har en enda och han heter John och är bra.
favoritmodellen just nu: Alltså, jag har ingen favorit. Fast jag tycker att Alison borde vunnit senaste Top Model..
så många skor har jag: Har inte räknat på ett bra tag nu. Mellan 10-15 par..
sminktips till allmänheten: Se till att INTE se ut såhär bara, så är det nog ganska lugnt...
du trodde att han skojade när han sa: inte fan vet jag?
om du just nu fick välja ett plagg/ett par skor utan att betala, vad skulle du välja?: Jag skulle välja den nya rosa adidasjackan samt ett par nya, vita Converse.
senast utlästa bok: Änglar och Demoner. TUUUUUSEN gånger bättre än filmen..
på rasterna i skolan: Hängde jag omkring lite överallt, rökte lite, åt lite godis, flamsade..
mitt rum kan beskrivas som: Det rummet jag sitter i nu, dvs vardagsrummet, är ganska stökigt och dammigt. Men snyggt.
mig själv med tre ord: Kort. Snäll. Tatuerad.
jag tränar: Alldeles för sällan. Aldrig med andra ord.
jag ville bli när jag var liten: Äldre. Eller jag vet inte.
linje på gymnasiet: Skit-estetisk linje. Uh.. Ångrar mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0