DALLAS SALLAD.

Igår shoppade jag som en tok minsann. Det var längesen och jag fick med mig mycket hem tack vare mina presentkort! Favoriterna blev en Dallas-tshirt och en grå kofta från H&M. Yey!
Det blev också en svart klänning och ett grått, långt koftlinne:


Idag tänkte jag städa lite kanske. Det är bara så sjukt jobbigt att börja någonstans. Dessutom har jag en gnagande huvudvärk och jag vill egentligen bara gå och lägga mig och läsa en bok. Tittade i alla fall bort mot mina vissnade tulpaner som fortfarande står kvar i vardagsrummet och tänkte, "nej, de får stå kvar en dag till". De är faktiskt ganska fina när de har vissnat:


Och förresten, tjena vilket jävla blåmärke jag fick efter tatueringen. Antagligen för att Daniel tog rätt hårt runt min arm men jaa.. Detta gör ont:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0