13 days.

13 dagar sedan julafton. Vad är det exakt som hände idag om man nu ska tro på bibeln? Orkar inte kolla upp det så jag njuter väl av ännu en dag hemma med Johan. Imorgon börjar allvaret för honom igen. Och för mig också på något sätt. Jag bokade en tid hos läkaren imorgon kl. 13. Jag hoppas bara att jag får en läkare med empati, som min förra i Borås saknade på alla sätt och vis. Jag vill inte ha någon som tvingar på mig "lyckopiller".

Angående min födelsedagsfest så ställer jag nog inte in den. Det kan ju bli trevligt med något att göra. Väldigt synd om min mor inte kommer men, hon får helt enkelt släpa upp sitt arsle någon annan gång.

Annars känner jag inte för att göra någonting. Jag har kommit in i en depp-period. Igen. Jag vill bara sno pengar, boka resa till Guadalope och sitta på en strand med en iskall öl i handen. Oh hell yes..

Jag måste bordera klart den här snart! Yey, inomhus-sysselsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0