SH.

Määärklig dröm.
Jag var toksmal och snygg och skulle gå på catwalk och visa kläder. Jag övade upp min pose på slutet när plötsligt 500 pers ställer sig upp och sjunger Englands nationalsång. Ut kommer den lilla drottningen och vinkar. Efter det tittar alla ut (vi är på en båt, by the way) och där uppe kommer världens största flyplan flygande, stannar precis ovanför båten och släpper en stor jävla bomb. Sen vaknar jag av min sms-signal. Timing.

Bra sms dock. Lovsa i storstan. Fika?! JAA! Jag har ju inte råd alls men om vädret håller i sig så vore det ju bara sweet att sätta sig i en park och slöhänga. Sen hoppas jag att hon stannar längre i veckan för då ska jag tvinga henne att hänga runt i stan också, kulturvecka is the shit!

Annars är allt som vanligt.
_____________________________________

Fick precis reda på att min kvällskurs jag ska börja bara är en gång i veckan, 3 timmar. Fan också..
_____________________________________


Näsblod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0