Nytt igen.

Nu har jag fixat ny design till min blogg för jag vet inte vilken gång i raden. Men det är kul! Jag gillar att pyssla, trots att jag ibland sitter och svär som den värsta satansdyrkare så blir jag för det mesta nöjd med resultatet i alla fall.

Idag är jag bakis. Blev riktigt på lyset igår när jag, Johan och JohanL satt på Carmen och tjötade. Phew, det var inte nådigt! Alkohol + värme = farlig kombo. Så jag mår inte så sjukt bra idag som jag hade velat må.
Det är spelning ikväll, punk och hardcore, fast mest punk. Galet längesen jag var på spelning. Lite jobbigt är det dock eftersom i ett av banden spelar mitt ex och han är kanske inte den mest dyrkade i detta hem. Men, säger han något dumt inför Johan igen så slår jag honom på käften. Så är det bara.

Just nu står Johan och toksvettas, Wii Active i värmen. Jag tror jag ska ge mig på en omgång snart jag också. Svettas ut lite av alkoholen, så jag får plats med mer idag.


JAG VILL TILLBAKS!!!




Kommentarer
Postat av: Bec

Låter kul med spelning. Låter som den typ av musik som Rickard skulle gilla. Snygg design på bloggen hörru. Kan vara skönt med variation ibland! kram!

2009-08-07 @ 16:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0