Mordor och mensvärk.

Jag skrev precis ett jävligt långt inlägg som var totalt meningslöst. Läste igenom det och raderade det direkt. Ibland när man bestämmer sig för att skriva ett smart och snyggt blogginlägg så går det bara åt helvete istället. Blöh..

Helgen i korthet:
Lördagen bjöd på Bajenträning, fler ord än "I will kill you" från Igor Armas, öl, spännande fotboll på TV (vinst för mina favoriter), flipper/dyr öl/bröllopskrashning/topp3spelningsdiskussion/David Sandström Overdrive på Hornstull Strand (för övrigt en klubb jag helst inte går till igen. Pretto.. Ush.), tbaneresa till Medis med mål att hitta ett ölhak, hamnade istället på Burger King och jag fick nästan en matorgasm, lång, lång resa hem till Västerort.

Idag vann Kimi sitt första Formel1race för i år. Långhårig har han blivit. Fortfarande snygg. (NEJ, det är inte för att han är snygg som jag hejar på honom. Han är finsk och har ett jävla sisu! Underbar körstil.)

Jag har inte varit bakis (mycket märkligt nog) dock lidit av en grym mensvärk som nu har satt sig i ryggslutet och fy i jävla helvete vad det gör ONT! Och gissa vad, no painkillers hemma.
Hahaha, gud hatar mig.

Sagan Om Konungens Återkomst på TV. Spindeln är för jävla äcklig, därför satte jag mig här en stund. Den är snart borta dock. Annars ser jag fram emot att lägga mig i sängen bredvid min heta man.
Johan är så jävla snygg! Fan vilken tur jag har haft. Vilket flyt! Oj oj oj..
Han är min min min, bara min. Mmm..

Hetaste älskade, på Kreta -08.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0