Kuken.

Jag avlider sakta men säkert.. Ljudet från den stora helvetesborren driver mig till vansinne men vad ska jag göra, vart ska jag ta vägen? Har ingen lust att bara gå ut på en promenad. När jag kommer tillbaks kommer oljudet ändå inte att försvinna. Aaaah, ska jag stå ut med den här skiten i flera veckor framöver? Kuken.. Jag måste ha ett jobb.

Mådde jag tillräckligt bra skulle jag åka in till Gallerian med mitt jävla CV. Men jag mår ju inte bra. Än..
Och så känner jag mig ensam. Som vanligt. Bara det att ibland känns det värre än andra dagar. Antar att det är PMSdags nu..
Läser andra bloggar om hur en del inte kan få tid till att träffa alla vänner de vill, hur tiden inte räcker till. Jag vill bara gråta.

På fredag kommer Örnsch upp! Han ska på Popaganda så vi kommer väl inte ses jättemycket, han ska i alla fall sova här och jag ser fram emot lite häng! Men sen kommer söndagen, han åker hem och vardagen blir sig lik. Tristess.
WHEN WILL IT END???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0