Forza Bajen!

Huuuh.. Vaknade med lite huvudvärk ifrån gårdagens bravader, av att det ringde på mobilen. Hade då legat och snoozat i ungefär en och en halv timma redan så jag förstod inte direkt att det ringde. Jag svarade inte då jag inte kände igen numret utan hoppades att personen skulle lämna ett mobilsvar, vilket han också gjorde. Det var Anders från Arbetsförnedringen som sa att det hade blivit galet och han hade inte sett min sjukanmälan så han vill att jag tar mig dit idag och prata om det. Suck.. Jag ringde upp och började nästan gråta av frustration över att de är så jävla dåliga men vi kom i alla fall fram till att jag ska vara där vid ett idag. När vi lagt på slog det mig att jag är ju bakis! Jag kan inte ens gå ner till ICA när jag är bakis, hur fan ska jag klara att sitta på tbanan ut till Vällingby då? Fan.. Jag får tokhälla i mig kaffe eller nåt. Då lär ju min mage spricka iofs. Äh, jag hittar på något.

Gårdagen var hur som helst trevlig. Vi började vår turné på Carmen, JohanL och jag, där Josef var trevligare än någonsin och sen var allt som vanligt. Som sig bör på Carmen. Det är typ mitt tredje hem i Stockholm.
Sen blev det dags att dra vidare då det närmade sig avspark i matchen mellan Porto och Man Utd.. Vi skulle åkt till Southside men hamnade på Patricks Inn istället. Där fick vi bord direkt och JohanL köpte in salt&vinägerchips och då slog det mig att jag inte ätit chips på över 3 veckor. Yey! Men ja, det bröt jag igår. Fast jag åt bara lite. Så sjuuuukt gott!
Runt omkring satt engelsmän och skrålade och svor. Det var fint. Jag saknar London så himla mycket.. Det är nästan så att jag skulle vilja ta mig ett långt snack med farsan, att jag måste få pengar till att åka till London där jag kan bli mig själv igen. Plus att öva på att flyga inför resan till Nice i juli...... Jag vet inte riktigt vad jag känner inför den resan. Likgiltighet kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0