Åt helvete med allt?

Jaha. Där sprack mitt nya liv, allt för ett jävla påskägg sprängfyllt med godis. Uääh! Kan få skylla liiite på min mens också, då craving efter choklad blir enorm! Men ja.. Tillbaks på ruta ett då. Kul.. Viktnedgång är inget för mig. Men jag ska försöka. Försöka ta mig igenom det mest tråkiga som finns i hela världen. Hur orkar folk vara så svinigt hurtiga? Upp i ottan och springa en mil eller efter ett hårt arbetspass gå till ett gym och lyfta vikter eller trampa upp och ned på en liten bräda. Jag orkar inte..........

Hammarby torskade mot fucking Gefle idag. Min rygg orkar knappt bära upp mig längre pga fucking mensvärk. Jag är uttråkad till döds men kommer inte på något kul att göra och nu är klockan ändå tio på kvällen så vad finns det att göra? Spela spel? Näää, jag gillar inte spel.. Ligga? Näää, det går inte.. Vad jag kan göra är att gå ut, röka upp min halva cigg som jag lämnade kvar på balkongen, pussa Johan på kinden och sen ladda ner ytterligare tre avsnitt av Grey's Anatomy, säsong fem och glo på dem. Johan håller sig väl sysselsatt med att göra musik på sin dator eller så kan han spela Xbox. Xbox, ååh, så tråkigt det är.
Nu ska jag sluta skriva innan ni dör av leda.. Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0