Idol-hysteri.

Som sagt. Sitter hemma. Är dödsmätt på chips och spanar lite halvt på Idol. Snälla, denna hysteri!! Det är helt befängt! Kids i åldern mellan 8-18 sitter i publiken och skriker halsarna hesa pga ett gäng mediokra nickedockor. Det finns EN som går emot strömmen och gissa vem som hoppas på att han inte ska vinna Idol. Jo jag..

Den värsta deltagaren av alla, som tydligen verkar mest populär med tanke på skriken, är lille Johan. Jag förstår verkligen, verkligen inte hur han har kunnat bli såpass populär som han är. Herregud. En liten spinkig sak från mellanmjölksverige vars armar ser ut som en 5årings och rösten har väl ännu inte sparkat igång än. Ett barn är han. Dåligt uttal, kass engelska, ingen taktkänsla, ingen sångröst, ingen koordination i kroppen. Undrar vad småflickorna ser i honom? Kan det vara det stora håret som är så inne just nu? Nä, jag vet faktiskt inte. Men jag vill inte vara en del av det. Därför stänger jag nu av Idol och återkommer när TV4 hittar på något bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0