Bad Cop, No Donut.

Idag är det söndag. Kimi Räikkönen slutade som trea i Japans Grand Pri-lopp (formel1), vi har ännu inte städat lägenheten, Johan har inte ont i halsen längre och vi har varit i Nälsta och käkat hos Johans underbara familj. De må vara högljudda, men ack vad jag tycker om dem!

Imorgon är det äntligen dags för en ny tatuering!! Har väntat sedan juni, eller juli kanske det var. Länge hur som helst! En andra robot ska pryda min vänstra arm och kanske blir båda ifyllda med lite färg den här gången, beror på vad det kostar. Iofs har jag inga planer resten av den här månaden så jag kanske kan ta ut lite mer än vad jag har tänkt.
Jag är i alla fall sjukt peppad och det pirrar sådär härligt i magen..

Annars ser jag fram emot den 29 oktober. Kent släpper sin samlingsbox och jag tror minsann jag ska förhandsboka den. Fast jag kanske väntar tills min sista lönespec kommer.. Har ingen aning om vad jag får ut.



Favorit i repris. Johan i lugg. Sweetie..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0