Tull tull

Uääääh! Ett ljud jag gör som betyder "fy fan va dåligt jag mår". Ja. Så blir det dagen efter ens vän bjuder på öl.
Efter gott käk på Copperfields drog vi till ett mer sunkigt ställe, Theodoras vid på St Eriksgatan. Men de har billig öl, rökrum och intressanta karaktärer att snegla på och snacka skit om. Sånt gillar vi, jag och JohanL. Som för övrigt ska bli pappa om sisådär en massa månader. Det är helt galet! Jag vet att han blir en grym far! (Inte alls som min..) Men jag kan bara inte se det framför mig.. Och jag och Johan har slagit vad. Blir det en kille vinner jag och tvärtom. Fast nu är jag inte lika säker.

Fick ett brev från Tullverket idag. Fan, trodde jag skulle slippa undan med min beställning. Men närå. Ja ja, vad gör man inte för att glädja någon annan!

Här är JohanL när han posar.


Här är JohanL när han inte posar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0