Per Gessle must die!

Ja, rubriken är en gammal D.S-13-låt men jag står för det jag med. Och nu har han gett sig in i den lite mer ungdomliga genren, fy fan, man vill ju bara spy.

Det är onsdag, Man Utd tar sig an Celtic på bortaplan, det ligger en dimma över Bromma och jag ska snart pallra mig ut i kylan för att träffa Micke och Philippe någonstans vid Rådmansgatan.
Sitter just nu och skakar lite. Mår lite illa. Känner mig yr. Jamen just det, panikångest. Jag hatar skiten! Försöker lista ut andra vägar att åka så jag slipper tbanan så mycket som möjligt. Och jag vet att jag inte borde tänka så, jag måste ta panikångesten vid hornen och bara köra!  Fast det är inte alltid så  lätt..

Jag får tänka på hur gött det blir att komma hem sen. Ta en lång, varm dusch och sen öppna en öl lagom till 20:45 då matchen börjar. Mmm..

Grattis Obama, äntligen slut på mögliga republikaner i det stora landet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0