Oj oj oj..

Jag har en bra far. Men jag har en bättre svärmor.
I natt fick jag nog. Bestämde mig för att höra av mig till min far och låna/få pengar till tandläkaren. Jodå, jag fick pengar. 1800:-. De pengarna ska jag även se som julklapp då min chef-på-volvo-pappa "har det lite kärvt" nu. Haha.. Nu skrattar jag åt det. När han skrev det för en timma sedan ville jag bara gråta. Det är ingen idé att gråta över en sådan far. Feg är han också.
Sen bad jag min kära svärmor om pengar till bussresa till/från Borås över jul. (Jag har inga pengar, alls, så mitt hjärta fick igår betala mina räkningar. Min ängel.. Ush så dumt det kändes, men what to do?)
Och vad säger min kära svärmor? Jo, att hon betalar min tandläkar-räkning så kan jag behålla de där pengarna från pappa och göra vad jag vill med. Hoppsan Kerstin! Behöver jag säga igen att min far jobbar på Volvo, som någon chef, han avskedar just nu folk. Sådan makt har han. Och vad gör svärmor Lotta? Hon är dagisfröken. Känn skillnaden i lön.. Och min far kan inte ens ge mig de pengarna bara.. Fy fan. Trött blir jag.

Well, kl 15:00 idag ska jag i alla fall infinna mig på City Dental på Drottninggatan. Undersökning först. Men jag är ganska övertygad om att jag måste dra ut tandjäveln. Gör det bara, jag kommer inte sakna den!

Sedan känner jag på mig att helgen kommer bli finemang. Lördag speciellt. Yeah!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Fan va go svärmor Lotta är:D tur att du har henne;) Lycka till hos tandläkaren!! Kraaam

2008-11-27 @ 13:11:55
URL: http://mickisp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0