Helgen v. 44

Det här kan vara det bästa jag sett:

http://www.1000apor.se/files/u25/bonked.gif
_______________________

Annars var helgen helt ok.
Satt som sagt hemma i fredags, kollade tv osv.
Igår åkte jag, Johan, Freddie och Sandra till norr-om-Uppsala för att äta middag med svärfar Peter och hans tjej Anette. Vi åkte vilse och fel och det tog kanske 1½ timma extra att komma fram. Men men, vi kom i alla fall fram till huset med stall och hästar och hund och katter. Och det bästa, öppen spis! Skönt, jag vill ha en här. Är så äckligt frusen av mig.
Vi käkade mat, drack kaffe, öl, Baileys åt glass.. Sen åkte vi hem igen. Jag ville gå ut, ta någon öl på en pub kanske men, herrn var trött as usual och ja, sen hade väl jag ingen att ringa till. Fan va jag är trött på det.. Jag måste skaffa fler vänner helt enkelt. Suck.. Kontaktannons maybe?


http://stupidkid.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0