Sushi och snor

Helgen har varit bra. Var hos läkaren ju i fredags och hon var så jävla inkompetent så jag blev förbannad! Det enda hon gjorde var att känna lätt på min rygg och jag sa AJ för att det gjorde ont, sedan gav hon mig en granskande blick uppifrån och ner och sa med en dömande röst "du borde börja träna". Jaha. Sen fick jag numret till en sjukgymnast som jag måste ringa snart.. Idiotläkare. Fan va lack jag blir.. Eftersom det var fredag, sol och sådär så tyckte jag att en öl vore på sin plats. Det blev ett antal fler öl än jag tänkt mig. Tänk att alkoholen kan bedöva fysisk smärta sådär. Underbart. Så det blev spelning med Set The Alarm på Broder Tuck och efter det några öl på Debaser.

Hela lördagen låg jag och Johan som i koma. Det var en av de värre bakfyllorna jag upplevt i mitt liv.

Igår firade vi ett halvår! Det blev Ikea, en glass, en cigg, en Cola och en annan dricka vid vattnet vid Kanaan. Sen blev det utkiksplats och sushi och sen bara slappa framför tv'n eftersom hej och hå vad roligt att jag är förkyld igen!
Fy fan, det kommer aldrig att sluta.. Jag och Johan kommer bara smitta varandra tillbaks hela tiden.
Well hell..
6 månader och en dag idag. Varje morgon jag vaknar känner jag min nykär när jag tittar på Johan. Det är inget dåligt betyg.. Och det känns som att det kommer hålla i sig ett braaaa tag framöver.

image33

Kommentarer
Postat av: Michaela

Fan va trist, för då är jag i Slovakien:( Vi kommer hem den 5:e juli nämligen..faaan...pussiss

2008-05-27 @ 10:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0