Ge mig ett T!


Just precis innan sidan hade laddats klart så hade jag tusen idéer till ett bra blogg-inlägg här men när jag satte händerna på tangentbordet så försvann allt. Vad hände?
Jag vet inte, men jag kan konstatera några saker. Det är ju kul..

Jag har en koppartråd, modell tjockare, runt mitt vänstra ringfinger.
Jag tänker inte äta kladdkaka på hur jävla länge som helst.
Jobbet är tråkigt.
Min rygg blir mer och mer söndrig igen nu känner jag. Fan.
Jag är röksugen.
Min mage är bubblig.
Nobel Biocare i Australien har ny adress fr.o.m imorgon, Kim Bays Dentallaboratorium är dryga, Elena Evgrafova i Ryssland undrar vad som hänt med filen TBZ2228_8_1 och min kollega Johan har en blå keps på sig idag.

Jag har tråkigt. Vill ut i solen, ligga i en park och läsa Per Hagman med min bästaste jämte mig. Helst ska han ligga och klia mig på ryggen, hela tiden. Det vore bra.
Hejhej.

Kommentarer
Postat av: JennyS

Jag måste bara säga att jag köpte med mig en massa påsar salt-och-vinäger-chips från london. Love em!

2008-05-21 @ 17:10:32
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0