Zlatans mamma är en pappa!


Fotbollshysterin är igång. Allsvenskans alla fans snackar om frälsare för sina lag och vem som vinner hela skiten och vem som åker ner i de lägre divisionerna. Själv blev jag galet orolig igår faktiskt. Med bara 4 dagar kvar till premiären beskådade jag ett satans glåmigt och trött Bajen på Söderstadion igår.
Varenda passning gick åt totalt fel håll och det var tydligen mer lockande att passa egen målvakt än att lira framåt. Vet inte vad Tony Gustavsson satt och funderade på på andra sidan planen, men jag hoppas han kommer att hitta på något sätt att fixa det här.. För om de spelar som de spelade igår, så vet jag inte om de ens kommer hamna ovanför strecket i år. Men äh, jag har ändå hoppet kvar och jag litar på Tony och pojkarna. Forza Bajen!

Annars då...? Jofan. Det är onsdagen den 26 mars idag och det känns som att jag har glömt någons födelsedag förra veckan. Ifall jag har det så förlåt mig, jag har absolut ingen tidsuppfattning längre. Det är fortfarande iskallt ute (och behöver jag säga att jag inte kände varken tår, näsa eller händer igår på Söderstadion..) och jag undrar ifall det någonsin kommer att bli varmare. VÅÅÅÅÅR! Kom igen nu då. Allsvenskan börjar ju snart. Det måste vara varmt då. Det måste..

Annars då...? Jomen jag och Johan firade 4 månader igår. Galet. Känner mig fortfarande nykär och blir fan mer och mer kär för varje dag. It's craaaazy.. Det var sjukt svårt att gå upp i morse. För hur kan man lämna den finaste människan man vet, för att gå ut i kylan och frysa ända tills man går och lägger sig igen? Uuuh, nej det var svårt. Dessutom hostade jag så mycket att mina lungor nästan smet ut genom munnen.

Annars då...? JAAAAmen jag har ju äntligen äntligen äntligen fixat en laptop!!
SEEE, så fin den är:
image19
Jag behöver inga barn. Ge mig en massa elektroniska prylar så klarar jag mig. Seriöst..

Nu ska jag gå och inhandla en baguette på jobbet. De är goda faktiskt. Och dricka min hallonjuice, från Brämhults såklart.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Hej babay!

Vilken schysst laptop du skaffat;) vill ha, vill ha.. men som student har man inte riktigt råd att införskaffa sig elektroniska prylar:( Sakanr dig massor!!

2008-03-26 @ 13:19:10
URL: http://mickisp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0