Stolthet och Osteopater.


Sitter hemma hos Johan och suckar. Ryggen fortfarande paj.. Ringde dock en osteopat alldeles nyss och fick en tid på måndag. Tack och lov! Måtte det ordna sig. Den här konstanta värken är inget roligt alls..

Har precis kikat på Stolthet & Fördom på Canal+. Jag gillar sån skit. Kostymfilmer. Och dessutom tyckte jag att Keira Knightley gjorde ett bra jobb. Hon passade perfekt som en tyken, stolt och hemligt kär brud med långklänning..
Och alltid lyckas de med Mr Darcy.. Yes..

Solen skiner. Det är mellan 7-8 grader utomhus. Men jag är förpassad till soffan i vertikalt läge verkar det som.
Jag hoppas det känns lite bättre imorgon. Skulle så gärna vilja kika fotboll. Hammarby har träningsmatcher imorrn på Stadshagens IP. Vore sweet!

Well, nu är det Hem Till Gården. Det får man inte missa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0