Ryggont och Ciabattafrukost.

Aj aj.
Det är ganska synd om mig idag.
Sitter hemma och beslutade mig för att inte gå till jobbet idag. Min rygg pajade ordentligt igår kväll. Har stått ut hela veckan med att ryggslutet värker och att det sticker i ryggraden. Men jag fick nog. Nu har jag tillbringat förmiddagen med att ringa runt till osteopater och kiropraktorer utan vidare lycka med lediga tider.
Men det är bara att fortsätta. Jag orkar inte ha ont längre.

Om ungefär 35 minuter tänkte jag göra frukost.
En ciabatta med ost och tomat samt en kopp Espresso gjord av ICA's portionspåsar.
Smakar skit men jag orkar inte gå och köpa mjölk så jag kan fixa te.
Sen om 40 minuter börjar reprisen av gårdagens Hem Till Gården. Och en timma efter det kommer ett nytt avsnitt.
Känn peppen!

Den här tischan köpte jag igår:
image14
Jag gillar Carlings. Personalen är alltid, ALLTID, så jävla trevlig där inne.
Ibland blir jag irriterad, som igår. Jag var inte på humör för torra skämt.
Men det är i alla fall nice att de försöker. Till skillnad från ICA's jävla personal.
Surfittor..

17:57
Jag gillar Photoshop..
image15

Fick en tid hos en kiropraktor på tisdag först. Men då ringde mamma och blev hysterisk.
NEEEJ, INTE EN KIROPRAKTOR!!
Jag måste tydligen gå till en osteopat. Jaha, då blir det till att tok-ringa imorgon också.
Men först ska jag ta mig till Abrahamsberg och pussas med min bästa!
Tja!

Kommentarer
Postat av: Sanna

snyggt

2008-02-28 @ 10:24:55
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0