7.


Balkanbeats, ryssompa, Sovietabilly, klezmer och gypsypunk.

Låter väl helt jävla underbart.
Klubb Kalashnikov på KGB på lördagar. Synd att man har spenderat typ hela lönen redan.
Var där med Johan och hans sköna kompisar för någon månad sedan och behöver
jag säga att det ryckte galet mycket i dansnerverna?
Men jag var nog för nykter för att våga min ner på dansgolvet.
Istället stod jag och höll takten med foten och smuttade på min öl..
Nästa gång säger jag bara, nästa gång..

Igår, liksom idag, är jag trött deluxe. Förstår ingenting.
Gick ju och lade mig 22 i förrgår och typ 22:30 igår. Ändå känns kroppen helt slut.
Jag och Johan spelade Wii igår. Bowling. Fy fan vad roligt det är.
Men idag har jag tydligen träningsvärk. Ok Wendela, nu är det du som börjar träna snart!
Man kan inte få träningsvärk av att spela tv-spel. Det är ju för pinsamt!

Ikväll blir det intressant. Man Utd - Lyon. Wööööh!

_______________________________________________

17:48


image12

there's nothing you and I won't do
I'll stop the world and melt with you
the future's open wide
I'll stop the world and melt with you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0