Tjohej.

Här sitter jag i mjukisbyxor och har börjat på dag 2 av mitt Gossip Girl-maraton. Man blir lite mätt på all överklass så ibland måste jag ta en paus och ta en lång titt på mig själv i spegeln för att inse att jag inte alls är lika snygg som Serena Van der Woodsen eller är lika kvicktänkt som Blair Waldorf. Jag är sunkig, känner en svag doft av armhålsvett (wtf?) och håret är slitet efter blekningen, som jag sakta börjar ångra. Jag var nog fan snyggare i brunt hår. Men jag ska ge det blonda någon vecka till. Vi får se.

Imorgon är det tandläkardags och smärtan har nästan helt gått över. Jag är övertygad om att det var min visdomstand som strulade och gjorde ont. Inte tand nummer 7 som min icke svensktalande tandläkare hävdade. Men, det är ett grymt äckligt hål som har görat in sig ett tag så, det är väl lika bra att få det lagat. Men fortsätter det att göra ont efter lagningen så tycker jag att en stämning på City Dental vore på sin plats.

Idag längtar jag tillbaks till det här:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0