Rubrik schmubrik

Jag läser om Linda Rosings nya dejting-program på aftonbladet.se. De har träffat 3 av de 40 sökande (bara 40?) och en utav dem, dokusåpakändisen Per-Arne Ylipää, säger: "jag blev intresserad när jag började läsa hennes blogg".
Jag undrar vad exakt i den bloggen som han tyckte var intressant. Är det hennes särskrivningar? Eller hennes ego-bilder kanske? Nej jag vet inte. Och ni vet att jag vet att jag inte är världens mest intressanta bloggare. Men alltså, att bli så känd och ha sveriges mest lästa blogg för att man heter Linda Rosing, har knullat i TV, ser ut som en man och har för stora bröst. Det är fan inte ok.

Annars är det måndag igen. Solen skiner. Har inte sett solen på några veckor så detta känns ju jätteskönt! Jag sitter fortfarande i min morgonrock (ja jag har faktiskt en, skönaste morgonrocken någonsin som jag fick av Johan på min födelsedag! Yey!) och funderar på huruvida jag ska ta mig in till stan idag eller kanske imorgon.
Har hittat ett par skor på Din Sko som kostar 99:- och när de är så billiga så tvekar jag inte längre på att köpa dem. Det är dags jag lär mig att gå i skor med klack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0