My name is jonas.

Jag är ganska bra på att lira den låten på Guitar Hero. My name is Jonas alltså. Jag slår i alla fall Johan på medium he he..

Jaha, back in Stockholm. Jag kom hit i förrgår, räckte med en kort visit i hålan. Och för första gången sedan jag var 18 stannade jag hemma på juldagen. Satt hellre i soffan och myste med Johan än trängas på klubb bland överfulla idioter. Yupp.

Jag fick bästa julklappen av Johan, en Lomo Fisheye! YEAH! Ska bara köpa film och batterier sen ska jag fota heeela tiden. Så jävla kul! Fick även Kentboxen, som Johan blev mindre nöjd över, han hatar dem. He he.. Sen blev det lite annat bös som är bra att ha. Som t.ex pengar.

Känner inte för att skriva någonting här riktigt. Sitter ensam hemma, Johan är på födelsedagsfest på Bröderna Olsson på Söder och jag är inte bjuden, men inte gråter jag floder för det. Absolut inte. Tänkte kanske dra dit när de öppnar för allmänheten. Om jag inte fått magsjuka av martinin jag halsade innan. Fy fan, gör inte det. Sjukt äckligt!

Åka skridskor är för övrigt galet kul. Andra gången vi åkte på en vecka nu. Sweeet!


Och en liten kort film:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0