Dum blondin.

Nu får det räcka. Mina glory days som blond är över. Idag är det jag som åker till Vällingby och inhandlar en låda hårfärg. Min förra period som blond var helt ok. Jag var nöjd med nyansen och frisyren. Nu har jag inte råd att klippa mig och känner mig mest som en polsk tjackhora, det är för mycket gula nyanser i håret som inte ens går bort med silvershampot. Nej, min hy är inte gjord för att vara blondin, jag är alldeles för rödflammig i ansiktet. Men, man vet aldrig i framtiden, då jag har råd att gå till en frisör och fixa vad än jag vill ha. Men nu är det back to brunett som gäller.

Förresten, läste att Blondinbella leder i form av antal sökningar på Google. Vad är det för fel på världen??
__________________________

Senare..

Nu är jag äntligen brunett igen! Det blev en härlig höstbrun färg och det är en sån färg jag letat efter såå länge. Yey!
Sen försökte jag leta lite julklappar när jag ändå var i Vällingby men, fan det är så jävla svårt! Någon som har tips på vad man kan köpa till sin pojkvän men som inte är för dyrt, maila mig!
[email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0