BOOOOORED!

Fredag idag då. Och vad har jag gjort den här veckan? INTENTING. Förutom att åkt in till tandläkaren med skräck i hela kroppen. Suck.. Inte något nöje direkt. Men nu är det i alla fall över och det är som sagt fredag. Kanske kanske kanske följer jag med Sundberg på en förfest, sen Debaser. Men det kräver att jag måste låna pengar eftersom Nordea är ena efterblivna nötter som inte kan skicka ett litet Visakort i tid. Fuck..
Helst av allt vill jag ju umgås med Johan och hitta på någonting eftersom vi setts mycket lite den här veckan. Men jag vet precis vad han kommer säga, "jag är för jävla trött". Eller något dylikt. Och jag förstår honom. Jobba dubbelt är inget man är direkt sugen på.

Men åååååååååh! Jag måste göra något. Jag vill inte sitta inne och mögla. Är ganska feg också, har blivit bekväm att hänga med folk jag känner mig säker tillsammans med, folk som vet om mitt konstiga tillstånd och som inte tar illa upp ifall jag helt plötsligt blir onåbar och försvinner hemåt. Jag har på nytt blivit rädd för min panikångest. Och det är inte bra alls. Därför borde jag ge mig ut på Stockholms gator idag. Det lät ju ganska illa, menar ju inte på något vis att jag är prostituerad. Fastän det skulle passa fint med lite snabba cash nu. Men nej.. Ush..

Vi får se. Just nu känner jag mig bara nere, mosig och inte alls peppad på någonting. Blöh!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag förstår att det inte är lätt att vara ny i en stad och dessutom knappt känna någon där:( Har ju själv upplevt det och jag vet hur svårt det kan vara att skapa nya kontakter, men ge inte upp hoppet och ge dig ut på nya äventyr om det erbjuds.



Snart så kommer jag och Johan också upp, så då blir det åtminstone två kända ansikten i några få dagar:)



Ta hand om dig gumman! Puss och en stooor kram

2008-12-05 @ 22:54:12
URL: http://mickisp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0