TGIF och mtv-hetsen


Jag har fastnat i något slags mtv-träsk. Herregud. Det började med att man slökollade Laguna Beach när det visades på tv. Sen började the Hills men det var inte alls lika intressant. Eller..?  Efter långa, ensamma dagar i London utan tv börjar man bli desperat och börjar söka nöjen på internet. Och med nöjen menar jag tv-serier eller filmer. Nej, inte porr. För fan.. Tillgängligt fanns ett par avsnitt av the Hills. Äh, tänkte jag, kan väl lika gärna glo lite. Jag följde ju nästan Laguna Beach. Och hejochhå, då var jag fast. Kollade hela säsong 3 hemma hos Johan förra helgen (hans uppkoppling är bättre än min..) och nu sitter jag här och blir galen om de inte släpper nästa avsnitt snart. I min långa väntan kollade jag runt på andra serier som vårt kära mtv har producerat och hittade A Shot at love with Tila Tequila. Hahahaha.. Jorå. En bisexuell brud som ska dejta både killar och tjejer samtidigt och jisses vilket jävla liv. Har sett ett avsnitt och undrar nästan varför man egentligen blir attraherad av killar. Den konkurrensen som uppstår mellan vuxna (?) män är äcklig!

Äh, jag bara babblar.
Börjar 15:00 idag och fan va skönt det är då. Hinner jag se det nya avsnittet av Hem Till Gården innan jag drar. Peppen. Kanske hinner jag till och med in till Söder för att kolla upp tatueringstid.. Det är dags nu. Jag måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0