WÄRMLAND

Tänkte att jag skulle prova något nytt i köket och det blev ett recept från "Halv åtta hos mig".. Faktiskt från Sofia Wistams farsas receptbok. Lax i filodeg.. Det blev för jävla äckligt. Jag struntade i den röda thaicurrypastan och glömde purjolöken. Såsen smakade ingenting och jag glömde även krydda laxen innan jag packade in den. Ja jävlar.. Som tur var så hade vi efterrätt i form av chokladkaniner och popcorn! [Johan åt dock upp hela sin portion. Han äter allt, bara det finns salt och grillkrydda]

Vi kollade på Bröllopsfotografen. Mycket bra tyckte jag. Snyggt filmad och jag börjar sakta men säkert att vänja mig vid värmländskan, faktiskt till och med tycka om den lite. Det finns en enorm charm över den, samtidigt är den otroligt skrattretande! Men hur fan ser Tuva Novotny ut nu för tiden? Jisses, gammal och tanig.. Fy fan! Hon var ju faktiskt Sveriges snyggaste skådis en gång i tiden, och inte alls för så längesen heller.. Kanske är det Hollywood som har förstört henne..?

Min kära sambo har en ny leksak. Han hittade ett LED duschhandtag på City Gross för en billigare slant än på Cool Stuff.. Så nu sitter den i duschen.. [Som att det skulle göra duschproceduren roligare..? Försöka duger ju..]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0