johan falk

Paus i söndagsfilmen, då passar jag på att blogga.
Igår blev det en impulsresa till Norrtälje för att se Bajen möta Åbo i en träningsmatch. En massa plusgrader och klarblå himmel, det var skönt med andra ord, förutom att det blåste lite så att mina ögon blev helt rinniga. Men annars var det bra! Matchen var väl sådäääär va.. Slutresultatet blev 1-1. Straffen satte Andreas Dahl och sen gjorde Åbo ett mål på övertid. Surt..
På kvällen såg vi Alice i Underlandet och jag tyckte att den var helt underbar! Jättejättejättebra! Förstår inte hur folk kan säga något annat.. Iofs älskar jag konstiga figurer och färgglada filurer så jag satt och njöt i biostolen.. Min favorit är ju Chesire, såklart..
Såhär kommer jag ihåg honom från när jag var liten:


Men han var myyyyycket bättre i Tim Burtons version:



Jag ville ta med mig honom hem.

Bilder från gårdagens fotbollsmatch:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0