jag är bäst. eller, ganska bra i alla fall

YEY! Jag fick VG i Grafisk Kommunikation A. Fan va gött! Var helt säker på att jag bara skulle få G, men där ser man.. Så jävla dum var inte gubbstrutten i alla fall.. Nu ska jag bara kämpa mig igenom Matte A också, men där har jag inte ljusa framtidsutsikter så det lär bli ett G där. Jag siktar i och för sig inte högre heller.

Annars ligger den stora peppen för veckan på fredagens bravader. Mia kommer hit och förgyller dagen med sin närvaro och tillsammans med min partner in svett [pernilla] ska vi till Globen och se män i trikåer göra konster på is. Jag ska alltså få se Evgeni Plushenko [sjukt svårt att stava] live! WOHOO! Hade hoppats på Brian Joubert såklart men man kan inte få allt här i livet.
Hoppas min vårjacka hinner anlända till dess också. Men vädret ser inte ut att bli så jävla bra, inte enligt TV4's rapporter i alla fall.. 10 plusgrader och mörka moln säger SMHI men de har ju också haft jävligt fel de senaste veckorna..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejja! Vad duktig du är!!!

2010-03-29 @ 16:05:07
URL: http://imyourbiggestfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0