go Massa!

Njae, nu har jag provat och provat och provat och jag är inte nöjd med några av bågarna.. Blöh.. Men, som tur är kan man bara hiva tillbaks dem till företaget och beställa nya provbågar! Nu satsar jag på en rad av svarta, lite tjockare bågar eftersom jag kommit fram till att det är såna jag gillar bäst. Vi får väl se vad det blir till slut!

Igår handlade vi saker till hallen! Ett skoskåp (eller tre st faktiskt, men vi ska sätta ihop dem på varandra) och där ska det få plats typ 9 par skor, men jag kan säkert trycka in fler. Små ballerinas liksom. Sen köpte vi en hängare med 5 krokar och bredvid den ska vi sen hänga såna HÄR. Det kommer bli gryyyymt! Till sist köpte vi 11 st svarta ramar som jag ska hänga upp på väggen mitt emot skoskåpet (ville egentligen haft den väggen clean, i fotosyfte men vafan..) och sen en spegel till badrummet. VÄCK med det hemska badrumsskåpet! Jag hatar den där vita svensson-stilen. USH!

Hade ställt klockan på 07:45 idag så att jag skulle hinna upp till starten på Formel1loppet. Jag kom upp. Stapplade ut i vardagsrummet och slog på TVn och upptäckte att 27 varv redan hade körts. WTF?!
Ahaa, sommartid. Jävla skit också.. Men jag fick i alla fall se när Hamilton gjorde bort sig med 2 varv kvar HA HA HAAA! SOPA!

Idag blir det att montera upp allting i hall och badrum och sen åka till Täby så jag kan få köpa matteboken. Vill vill vill inte läsa matte, men ja, nu är det redan kört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0