girl and robot

Ny bloggdesign. IGEN. I väntan på att InDesign CS3 ska laddas ner till min dator så leker jag lite med min bloggs utseende. Turkos är det nya svarta. I alla fall i min värld.. Till och med mina senaste våriga Vans matchar hallen nu, haha.. Galet.

Idag var det sista skoldagen för mig i alla fall. Sista är på torsdag men jag är klar med nästa alla mina uppgifter och behöver egentligen inte gå dit. Fredag är sista dag för inlämning och då ska jag åka dit med min sista produkt som ska bli en affisch för en hemlig DJ, och den får jag utforma helt själv. Jag gör den bara för att "visa framfötterna" som det så roligt heter och hoppas på att jag får ett högre betyg än bara G. Jag tycker själv inte att jag behövt lika mycket hjälp som många andra i klassen utan har arbetat ganska självständigt. Och mina grejer jag gjort är väl inte tokfula heller.. Vi får väl se!

Nästa vecka börjar Mediaproduktionkursen samt matte A på en annan skola. Och jag fick höra idag att Mediaproduktionen är 4 dagar i veckan, puh.. Ingen sovmorgon här inte, förrän fredag.. Då börjar jag 13:45 eller vad det nu var.. Men jag ser fram emot att få lite rutin på vardagen och inte behöva känna mig som en dålig hemmafru. (Med dålig menar jag att jag inte städar..)

Imorgon ska jag möta JohanL på Medis vid kvart i tolv, sen ska jag se när han får tusen nålar i armen. Hehe.. Snart är det min tur, jag är tokpeppad! Senare blir det nog minsann någon öl eller tre på O'Connels i alla fall. Får njuta av att kunna ta en bärs på en vardag, för snart är det slut med det!

<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0