vinterland

Sitter i pyjamas och morgonrock kl 16:38 en torsdagseftermiddag. Känns lite lurigt men samtidigt helt rätt. Det snöar deluxe utomhus, det är svinkallt inomhus. 19 grader, ska det verkligen vara så kallt i en lägenhet??
Väntar på karln och besked om när vi ska befinna oss i Sumpan för att fira Sandra. Och om det serveras mat eller om jag får äta nu för jag är tokigt hungrig I tell ya..

Idag fick jag ett väldigt trevligt brev från CSN. Jag befarade det värsta och höll andan när jag rev upp kuvertet. Men, men, OJ! Jag får studiemedel i alla fall! Behövde inte ens överklaga! De skrev att de tog hänsyn till att jag börjat studera igen efter ett längre uppehåll. Fick det högre bidraget också, pga bl.a min ålder och det datum jag lämnade in ansökan. Huh?! Men vafan, gött! Nu kan jag hjälpa Johan med räkningar igen. Känns superhärligt!

Annars har jag huvudvärk, börjar bli en tradition nu varje dag jag har varit i skolan, är hungrig som sagt och mina naglar är nu putsade, filade och målade. Nice..

Åka-buss-och-fota-snön-utanför-bilder:







Kommentarer
Postat av: Jenny

Fan va gött att det löste sig med CSN! jag förstår att du är lättad!

2010-01-28 @ 21:02:54
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0