ush och fy!

Jag blir så jävla förbannad.. Kollar på reprisen av Robinson från igår och hör på de jävla töntarna som trodde att de bara skulle vara fyra i final men sen får fajtas mot de sex som senast röstats ut. De är så jävla osäkra och dumma i huvudet när de säger "de blev ju utröstade för att de inte håller måttet och för deras dålig personligheter". Ööööööh, vad jag kan minnas så har puckot Jimmy inte vunnit mer än en tävling och hållit i paktsnack från dag ett. Snacka om en oförtjänt plats på ön.. IDIOTER. Skulle vara jääävligt kul att se minerna på Anders familj när han sitter och säger att "de andra deltagarna är döda för mig" med stenhård, allvarlig blick.. Okej att man är fast på en ö med en massa andra nötter och  blir tvingade att leva som strandsatta utan mat, eld,  tvål, allt, men man kan väl för helvete inte förlora allt vett man förhoppningsvis har i skallen? Fy fan, jag mår illa..

GE MIG EN ÖÖÖÖÖL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0