UKs finest.

Önskar än en gång att jag bodde i England.. Denna gång är det för att jag vill kunna se Celebrity Big Brother.. Min idol Vinnie Jones är med, wohoo! Han är så sjukt grym.. Det mest pinsamma måste väl vara att Basscunter fick en plats i huset, seriöst.. Snubben är ju knappt känd i Sverige och ingen i huset vet vem han är.. Lady Sovereign frågade "What do you do?" han svarar: "I'm a singer". HAHAHAAA, "a singer".. In my ass att Basscunter är sångare.. Han gör dålig svennebanantechno (som jag skulle kunna göra i min mobil) och lägger på dåliga texter. Uselt. USELT! Jag hoppas Vinnie Jones spöar upp honom till oigenkännbarhet (eller vad fan man nu säger..).


Kommentarer
Postat av: Jenny

Behöver jag nämna att jag älskar Vinnie Jones jag med?

2010-01-08 @ 10:19:47
URL: http://maryfuckingpoppins.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0