tree

Fredagen är här, jag har ledigt från träningen, likaså Johan. Snön ligger fortfarande kvar, skandal. Jag slöglor på Paradise Hotel i brist på annat att göra. Funderar på hur allt ska fungera när vi ska bo borta i 4-6 veckor.. Jag måste gå upp ännu tidigare på tisdagar och torsdagar för att komma till skolan, uuuh, det är sååå långt.. Och andra saker som vart ska vi sova någonstans? Vad för saker ska jag ta med? Lotta är ju dagismamma hemma så det kommer springa runt en massa barn där hela dagarna. Suck.. Men det är bara att stå ut. Sen har vi ett finfint badrum i alla fall, med golvvärme och dusch. Har inte bestämt mig för vad jag tycker om dusch vs badkar än.. Badkar är krångligt men när man är riktigt frusen och vill ta ett bad så går det inte för där står en dusch och blänger. När man färgat håret och bara vill skölja ur färgen men inte duscha samtidigt, då är det svårare i en dusch än i badkar. ÄH, bara vi blir kvitt mögel och silverfiskar så är jag nöjd..

Lustigt.. En tall som växer igenom ett annat slags träd:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0