tidsfördriv.

1. De 3 senaste köpen jag gjort är: antagligen mat.
2. Den största kändis jag har nummer till i mobilen: Janne Schaffer..?
3. Det senaste jag googlade var: "Free vector stuff" Jag är inget bra på att googla.
4. Mitt absolut sämsta köp någonsin är: det är allt för mycket, men ja t.ex solbrillor med gult glas.
5. I min handväska har jag: nycklar, mobil, "plånbok", kamera.
6. Min favoritgata i världen är: Abrahamsbergsvägen såklart..
7. Mitt signaturplagg är: vanligtvis leggings, eller hoodie.
8. Det absolut finaste/dyraste i min garderob är: min nya svarta klänning. Något dyrt äger jag inte.
9. Jag är beroende av: Johan.
10. Min personliga stil kan beskrivas med dessa tre ord: svart, svängigt, säkert.
11. Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja: om jag var smal och rik skulle jag välja Top Shop.
12. Jag har aldrig köpt något från: Esprit.
13. Jag fyndar bäst: när jag inte har mycket pengar kvar.
14. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja: Lily Allens.
15. Mitt nästa stora inköp blir förhoppningsvis: när cashen rullar in. Ööh..
16. Min stilikon är: har ingen sådan.
17. I min skosamling har jag: en jävla massa Vans.
18. Min drömväska är: en hederlig gammal snygg tygväska.
19. Varje månad shoppar jag för: inte mycket alls. Ingenting kanske.
20. På nätet shoppar jag helst från: Interpunk, 80s tees..
21. Min favorit-modeblogg är: jag haatar modebloggar!
22. Jag är som snyggast när: jag vaknar om man ska tro Johan. Han sa det en gång faktiskt.
23. Om jag vill ha smakråd så frågar jag: den som är närmast.
24. Mitt hår är: för långt, men jag sparar, så jag får hålla käften och gilla läget.
25. Mitt drömjobb är: ett jobb som innebär att jag får vara kreativ hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0