sur-vendela

Min lördag bestod i att äta, känns det som. Fika i Vby, pyttipanna storlek L, tre bitar hembakade Kärleksmums.. Lägg till två whiskey/cola på det också så har man en sömnlös natt. UÄÄH!! Fy fan. Jag ska komma ihåg den här helgen.

Annars känns det som att jag halkat ner i en låg period. Eller.. Vad fan, jag saknar mina vänner........ MINA vänner. Dem som jag känt i x antal år nu, dem som känner mig, dem som vet att drar jag ett spydigt skämt så menar jag inte allvar..

Ge mig sol så jag kan gå ut och fota något. Men inte ens det får mig på bra humör. Blööööh.. Ge mig sommar!

Kommentarer
Postat av: Mattias

hej shit va fin blogg du har, hur är läget idag? :) ^^

2010-01-24 @ 10:56:37
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0