renovering

Det verkar som att vi äntligen kommer att få ett nytt badrum. 1 februari ska mögel och trasigt kakel blåsas ut och ersättas med nytt, vitt och golvvärme. Antagligen blir det dusch istället för badkar vilket jag nog är ganska emot men vafan, huvudsaken är ju att man blir ren.
Det enda kruxet med detta är ju att vi inte kan använda varken toalett eller dusch hemma i 4-6 veckor, så antagligen får vi bos hos Johans familj i Nälsta.. Men det är det väl värt, för ett nytt, varmt, fräscht badrum!

Sleepless in Stockholm inatt igen. Sov inte en enda jävla sekund och jag börjar bli ganska less på det här nu. Har ont i ena äggstocken och känner mig bara matt. Inte varje dag jag säger såhär men, KAN INTE DEN JÄVLA MENSJÄVELN KOMMA NU DÅ!!

Johan det svinet lade sig i soffan bredvid mig och sover nu. Jag är avundsjuk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0