New new new

Ännu en bloggdesign. Det är ju 2010 nu. Man måste ju förnya sig, annars ramlar man ju bakåt.

Klockan är 01:07. Jag är trött men skulle nog vilja läsa lite. Men det går inte för Johan försöker sova och jag vill inte väcka stackarn genom att tända lampan. Jobbigt.. Får väl vänta till imorrn med läsningen.

Ser fram emot ännu en dag med jobbsökning. Det är fan sjukt jobbigt. Det tär.. Inte kul att lägga ner så mycket tid på en ansökan för att sedan få ett mail "vi har tyvärr gått vidare med andra sökande". Vad fan har de som inte JAG har? Jag skulle vilja ha ett ärligt jävla svar någon gång..

En vecka kvar till kursstart. Jag är peppad. Men ångesten gnager. Iiiiih...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0