längtan..

Följde med Johan till gymet idag, första träningen på en månad nästan. Shit, det kändes.. Flåset var värre än någonsin och orken tog slut ganska snart. Men så fort jag kände att jag ville hoppa av den satans crosstrainern så tänkte jag på det här:







Då orkar jag ytterligare några minuter för jag försöker se mig själv i bikini utan att må illa.. Jag ska INTE se ut som en strandad val på beachen, jag vägrar! Det är nog nu. Jag vill kunna stå i vattenbrynet och spela strandtennis eller något, inte bara skynda ner i vattnet och slänga mig i bara för att inte synas.. Ush. Nog nu!

Imorgon är det skola igen. Ska bli intressant att se vad vi får göra då. Antagligen fortsätta med våra visitkort som vi ska göra. Tänkte att jag kan ju fixa ett åt Johan, hehe..
Efter skolan drar jag till Pernilla. Tänkte gå och fota lite runt Råsunda, det är ju faktiskt fint där, trots att det är oturligt att det ligger i fucking Solna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0