längtan

Uääh.. Tänkte fixa till en god, samt hyfsat nyttig, middag. Det blev honungsmarinerade kycklingbitar och broccolimos. Kanske har jag utvecklat någon slags allergi mot honung för när jag höll på att laga maten smakade jag på honungen och helt plötsligt kunde jag inte andas. Ifall jag svalde fel eller om det liksom bara satte sig i halsen vet jag inte men det kändes som att jag skulle dö. Fick ingen luft.
Åt hur som helst upp maten och nu har jag riktig magknip! Träningskläderna sitter på men jag kan inte resa mig från soffan.. Uuuh.. Blir det inte bättre inom en timma ringer jag sjukvårdsupplysningen..

Skola idag. Läraren uttalar mitt efternamn Qvist som Quuwischt. Han måste vara tysk. Annars var jag nöjd med min inlämning angående gestaltlagarna och idag började jag på den andra uppgiften om den optiska mittpunkten, kvadrat "och resten" samt asymmetri och symmetri. Vår lärare är en sort för sig.. Gillar inte långa utläggningar som svar på hans frågor. Helst JA eller NEJ. Han orkar heller inte alltid lyssnar klart på ett svar utan TROR bara att det är fel och fortsätter prata.. Märkligt.

Idag längtar jag igen. Jag längtar förstås varje dag, men idag längtade jag lite extra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0