jo jo.

Nu är det klippt. I många år har jag hatat H&M för att de säljer tshirts med Rolling Stones-, The Clash- och Ramonesmotiv. Senast gnällde jag för att de hade Star Warstshirts. Men vafan, jag köpte en. Den var blå och fin och jag tyckte jag var värd den efter att ha vunnit mot CSN. Dock är den inte riktigt i min size men hey, jag planerar ju inte att bli större än vad jag är. Den kommer förhoppningsvis passa fint i sommar, på Kreta!

Mitt ölsällskap ikväll fick andra planer och nu försöker jag ragga upp någon på facebook. Går inte alls bra, har ju inte så många att umgås med i denna stora stad.

Ett par bilder från gårdagens kalas:

Johans morbror, kusin, morfan och bror i soffan.



Sandra öppnar presenter!



Freddie tittar trött på..


Elin och Tindra.



Tavlan Sandra fick i julklapp av mig hänger uppe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0