himym

Hahaha, man måste älska How I Met Your Mother.. Barneys kommentar när han tagit ett bett av en hamburgare (i jakten på New Yorks bästa hamburgare enligt Marshall):

"I want.. to take this burger out to dinner. Then maybe a movie, then take it back to my place, put on a little Terence Trent D'arby. And then I would just fool around a little bit, nothing serious, just take it slow you know.."

Sen angående Snabba Cash så tyckte jag att det är en helt klart sevärd film. Snygg, snabb och säker. Regissören har tydligen skippat en hel del saker som händer i boken som t.ex storyn om JW's syster och Jorges kusin. Jag hade nog velat se mer om JW's knarkaffärer på Stureplan, men men, en mycket bra film hur som helst.

Nu har jag tjatat om att gå på Dans Afro i flera månader. Men jag hoppar över det idag också eftersom jag inte vill åka in till stan en timma tidigare för att skaffa mig biljett och sen dra runt där en timma, näääe, ush för att bara vänta. Istället bokade jag en plats för nästa måndag. Idag blir det vanlig jympa istället. Gött det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0